ТИЖДЕНЬ НАУКИ "ПСИХОЛОГІЯ"

З метою оптимізації освітнього процесу, покращення взаємин у тріаді «здобувачі освіти – учителі – батьки» та психологічного клімату в класних колективах, розширення знань усіх учасників освітнього процесу про науку психологію, активізації пізнавальної активності здобувачів освіти, пропаганди здорового способу життя та розвитку життєвої компетентності дітей , підвищення інтересу до діяльності психолога та науки «Психологія» з 23.09.2019р по 27.09.2019р у Ольгівському науковому ліцеї пройшов тиждень науки «Психологія».

Тиждень пройшов під назвою «Тиждень спілкування і взаєморозуміння». Девіз тижня: "Дружба починається з посмішки".

Основні завдання тижня:

- сприяння створенню в ліцеї атмосфери доброзичливості, толерантності, емпатії;

- розвиток емоційного інтелекту здобувачів освітнього процесу;

- підвищення позитивного настрою.

До участі у заходах було залучено всіх учасників освітнього процесу. Протягом тижня на стенді психологічної служби оновлювалась інформація за такими рубриками:

- „Сам собі психолог” – анкети, тести для вивчення своїх індивідуальних особливостей, за результатами яких учні за бажанням звертались на консультації до психолога.

- „Психологічний вісник” – поради, рекомендації, цікава і корисна інформація із світу психології.

Постійно діючими протягом тижня були акція «Квітка настрою», яка дала можливість визначити емоційний стан учасників освітнього процесу на початку та в кінці навчального дня. За результатами акції, протягом тижня в закладі панувала доброзичлива атмосфера, гарний настрій у більшості учнів та педагогів, що позитивно впливало на здобуття нових знань та налагодження дружних стосунків. Метою акції «Візьми собі настрій» було покращення психологічного клімату, зниження емоційної напруги». Кожен бажаючий міг підняти настрій за допомогою веселих картинок. Оголошення вивішувались кожної перерви, протягом усього дня. Листочками позитиву учні прикрашали свої щоденники, обгортки зошитів та книжок. Акція «Велике листування друзів» - листування між учасниками освітнього процесу. Завдяки листуванню сором’язливі діти змогли познайомитись із новенькими учнями , написати листа психологу або вчителю і отримати відповідь на своє запитання чи пропозицію.

Заходи, що проходили в межах одного навчального дня:

- Конкурс колажів «Щастя це…». Мета:згуртування учнівських колективів, розвиток творчості, фантазії. Виконання завдання сприяло розвитку вміння відстоювати свою точку зору та враховувати думки однокласників, вміння іти на компроміс заради перемоги. Всі роботи були оригінальними, неповторними.

Акція «Цікаві афоризми та побажання на кожен день» Основна мета акції: підтримати кожного «жителя ліцею», дати можливість дітям помріяти, а дорослим – відверто по-дитячому посміхнутись. Вранці учні 10 класу пропонували взяти учням, батькам, вчителям, працівникам ліцею листівку із привітаннями та веселими побажаннями, афоризмами та передбаченнями, що змінювало настрій навіть самим сумним. Акція подарувала всім її учасникам позитивні емоції та яскраві враження. Протягом дня поряд із психологічною службою на перервах лунав сміх, бажаючих взяти листівку із привітаннями ставало все більше..

Челендж «Літачки мрій». Під час великої перерви здобувачі освіти 5-7 класів брали участь у цікавому конкурсі «Літачки мрій» Діти самостійно створювали паперові літачки, записували на них заповітні побажання. Наступним етапом було запускання літаків на певну відстань. Якщо літачок перелітав лінію-позначаку – це означало, що бажання обов’язково здійсниться. Запускати літачок можна було до тих пір поки він не перелетить лінію. Даний вид роботи виховував у дітей терпіння, здатність переборювати труднощі, вміння наполегливо працювати щоб здійснити мрію.

Акція «Справжній друг це…». Кожен бажаючий, під час перерв записував на ватмані якості справжнього друга. Акція спонукала до роздумів про справжню дружбу і про свої особисті якості.

Загальношкільна акція «Рецепти щастя». Кожен бажаючий ділився своїм рецептом, як стати щасливою людиною.

Загальношкільна акція «Я щасливий тому, що…» учасники освітнього процесу записували на спеціальному плакаті відповідь чому вони щасливі. Таке завдання сприяло переосмисленню свого ставлення до життя, показало всім учасникам що щастя для кожного своє, треба просто вміти радіти життю.

Виставка психологічних газет. Мета: розширення знань дітей про науку «Психологія»; виховання бажання більше дізнатись про свої власні можливості; навчання способам створення позитивного психологічного клімату у класних колективах; профілактика конфліктів, зниження психоемоційної напруги. Кожен клас отримав завдання створити психологічну газету на певну тематику. Основні вимоги: описати якусь проблему і запропонувати шлях її вирішення. Усі газети були цікавими, корисними та оригінально оформленими.

На завершення тижня проведено традиційну акцію «Паркан відвертості» Учні та педагоги закладу мали змогу висловити свої враження від тижня і залишити свої пропозиції на наступний рік.

Не менш цікаво та емоційно пройшла фотовиставка «Подорож у минуле». Учні мали змогу побачити свої фотографії. з минулих років, коли проводились тижні психології.

Кiлькiсть переглядiв: 7

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.